Blogia
Calvaris in Deutschland

Simulacións.

O venres pola mañá, erguinme despois non durmir demasiado, e incribelmente despois de pensar como podía facer o script para lanzar todas as simulacións sen que desen problemas. Escribin o que pensara na cama medio a durmir, mandeillo a Dominique e encantoulle, dixo que non vira nada igual, o cal me fai pensar que non traballou nada con bash, porque era bastante sinxelo, en comparanza con outras cousas. O carallo é que coma tivera gula esa mañá (almorcei dous mini bocatas de tortilla francesa con chourizo), non tiña moita fame e me petara unha simulación, co cal xa me comecei a pór un pouco eléctrico, pois decidín non ir xantar e arranxar o problema. Era unha cousa rara, que me ocorre de cando en cando xa que una paquete me chega dúas veces. É unha cousa rara, así que falando con Dominique, chegamos á conclusión de que daba igual e que un paquete así non ía perturbar moito as nosas estatísticas, así que deixeino seguir cara adiante e vía.

Diversas causas da vida (apagar o ordenador sen querer, inicialización incorrecta dos parámetros do script) fixeron que tivese que recomezar varias veces. Unha delas foi decatarme que o zoquete de Dominique, inicializaba a semente aleatoria co reloxo cada vez que creaba unha traza, así que algunhas trazas eran iguais e daban os mesmos erros e no mesmo lugar, iso tamén me fixo lembrar que tamén debería inicializar eu a semente, cousa que non facía porque así nos permitía seguir un erro forzando que se seguise a producir na seguinte execución, pero que esquecera por completo arranxar, así que unha vez que todo estivo listo, volteino deixar a traballar esta noite.

Iso si, esta mañá descubrín que ficara colgado nunha simulación, pero como xa teño iniciada a semente aleatoriamente, imposíbel seguilo, así que fixen a vista gorda e voltei a executalo, esta vez sen problemas.

0 comentarios