Blogia
Calvaris in Deutschland

Fin de semana

O sábado erguinme cunha resaca de carallo, así que o primeiro que fixen foi xantar algo para que non me caese a Aspirina no estómago baleiro. Despois fun xantar con Eloi e pola tarde estiven con él aquí a seleccionar algunhas das miñas fotos, que quería ter el. Despois, pola noite, fun estar con eles un pouco até que decidín voltar para aquí a ver unha película. Como me atopei a Felipe, o chileno, e tiña ganas de ver Hypercube, que xa vira Cube e lle gustara moito, así que iso fixemos. E despois a deitarme.
Hoxe domingo erguinme tamén para ir xantar a casa de Eloi, pero como non piñamos aceite, non me quedou máis remedio que tirar de conxelado, ao mediodía e pola noite. Pola tarde non fixemos nada, en principio queriamos ir á piscina, pero Eloi non as tiña todas con el, porque sendo dous non o iamos pasar moi ben, e ademais, el precisaba crema, que non tiña. Despois de estar con Cristian e non saber que facer, voltei para a miña habitación a facer o parvo e traballar un chisco até que deu a hora de cear, á que voltei a tirar de conxelado e me puxen a ver Destino de Caballero, que rematou agora. E xa me vou deitar para erguerme mañá e traballar algo para presentarlle a Dominique, que por sorte, xa comezarei a implementar dunha puta vez."

0 comentarios