Blogia
Calvaris in Deutschland

Baloncesto

Hoxe erguinme para traballar un pouco, pero pouco, que andei a enredar con outras cousas e ao final non fixen nada pola mañá. Despois fun a xantar á mensa. E tomei un café con todos.
Á volta vin "Der Königreich der Himmel", o "El Reino de los Cielos" como se coñece en España, con subtítulos en portugués, porque non me apeteceía tentar entender todo en alemán.
Despois si que traballei até que ás sete me viñeron buscar para ir xogar ao baloncesto. Eloi e mais eu contra Cristian e un chinés. Gañamos nós ;-)
Ao voltar escoitei Zapping de Radio Voz, que pensei que xa rematara a semana pasada até o ano que vén, pero non, estaban aínda aí. Menos mal, porque os ía botar de menos.
Despois a cear con eles. Cristian e mais eu fixemos Pasta con salsa especial de Dores, que a todo o mundo lle flipa.
E nada, agora, despois de falar con Laura, á que teño que felicitar pola súa presentación do DEA, xa me deito. Parabéns, meu amor! O carallo foron os chancullos de sempre. Sabe Deus quen lle faría o traballo a María, que según me contaron tiña todo moi semellante a outra moza do laboratorio. Manda carallo, que parece que leu como moito 10 artigos científicos e eu levo 32 só para o meu proxecto en dous meses... O desta fulana é completamente incríbel. Pero alguén me pode explicar como fixo o DEA se estaba a traballar en Madrid?

0 comentarios