Blogia
Calvaris in Deutschland

Portugués e Dominique

Hoxe erguínme ás 10:30, xa que tiña exame oral de portugués. Polo camiño ao S-Bahn atopei a Dani, que tiña exame despois de min, e que non se lembraba en absoluto. Fomos os dous cara aló. Tiña moito medo, porque ao chegarmos alí non vimos a ninguén. Preguntamos en secretaría e ao nos abriren a medioteca, xa nos decatamos de que estaban alí, así que agardamos. Tocoume a min. Escollín dous papeis que puñan "Comida" e "Diferenças culturais". Preguntei e "Comida" eran as típicas portuguesas e brasileiras, das que só coñezo o "Bacalhau" e a "Feijoada". "Diferenças culturais", dixo unha das profesoras que era entre Brasil e Portugal, pero a outra corrixiuna e dixo que era en xeral, así que collín esa sen dubidalo máis. Tocoume escoitar unha cassette e apuntar catro cousas. Ía rápido, así que non me deu tempo a apuntar todo, pero por sorte, comezou outra vez. Xa me chegara cunha soa vez, pero non puiden apuntar todo, así que a segunda me axudou a lembralo para poder apuntalo sen problemas. Despois fun cara elas e comezaron as preguntas. Primeiro sobra a fita e despois sobre un libro que se lera en clase, que non tiven problemas en respostar, pero coma o meu capítulo fora "Procurando ao alemão", falei de que non existe a persoa estereotípico nos países, e que iso era unhas das cousas que máis me molestaban de España, así que entraron ao tema e puiden falar de todas esas cousas que me interesan a min, pluriligüismo, respecto, lusismo, etc. Incluso unha das profesoras me pediu que lle explicase á outra as incorreccións que atopara no texto sobre "Origem do português", sobre a Gallaecia e a Lusitania, que expliquei amabelmente. Tamén me pediron que contase cal fora a maior "Diferença cultural" coa que me topara eu en Alemanha. E comentei que era o tema da "bandeijinha". Que é algo que en Alemanha usan para pasarse os cartos nunha tenda, por exemplo. E incluso elas comezaron a falar entre elas sobre o tema, que había panaderías, nas que poñían os cartos e o pan na mesma bandexiña e non era moi hixiénico. Iso si, contáronme "8 peros" e "3 mas", xa que en portugués non usan "pero". Foi todo xenial.
Despois á saída agardei por Dani mentres falaba coa búlgara que tamén ía ao exame, por suposto en galego. Díxenlle que tivese coidado co "pero" :-), aínda que la non ía ter ningún problema.
Despois xa vin para o campus. Como cheguei á unha menos 10, fun a buscar a Cristian ao seu instituto (departamento), pero non estaba, que xa marchara a xantar. Estivo a agardar por min e eu por el, unha boa situación de interbloqueo, pero como eu morría de "starvation", fois marchei para a mensa. Non atopei a Cristian e Jero e Eloi xa marchaban, así que me puxen nunha mesa e ao cabo de 2 minutos apareceu Cristian. Despois de xantar e tomarmos un café, marchei para casa a mandarlle un mail a Dominique para ir falar con el. Namentres, rematei de escribir o que lle quería presentar. A verdade é que lle gustou bastante, e non me puido rechistar moito coas solucións que lle dei.
Despois tivemos clase de alemán, onde repasamos un pouco para o exame da semana que vén, fixemos a avaliación da mestra e coa que me queixei de que non dicía nada sobre a F1 desta fin de semana.
Despois ceei con Cristian na miña cociña, a falar un pouco con Laura, a ver unha película e a deitarme.

0 comentarios