Blogia
Calvaris in Deutschland

Día normal

Día normal Hoxe espertáronme ás 8 da mañá, porque había unha moza mexicana do meu edificio que marchaba de volta. Así que me erguín tamén para despedirme dela. Despois xa me fun á ducha e a traballar, así que se pode dicir que me erguín moi cedo :-)
Estiven a traballar até a hora de xantar, que coma sempre fun á Mensa, pero hoxe por me erguer máis cedo, tiña unha fame que rebeaba... Despois do café de rigor, marchei para casa a ver se podía ir ao médico por tema, pero ao chegar a Vaihingen, ningún dos dous que tiña en mente consultaba o mércores pola tarde, así que marchei de volta para casa. Vin a película Sólo el más fuerte, na que había capoeira, así que o pasei xenial, que me mola de carallo. Gustaríame practicala, pero creo que xa vou un pouco tarde :-(
Despois seguín a traballar e a buscar cousas no Direct Connect da residencia até que chegou a hora de marchar para me atopar co tándem. Fomos a dar unha volta até Königstraße e despois a cear ao restaurante chinés que hai en Rotebühlplatz. Por 6,80€ pódese comer todo o que se queira, así que fartei.
Á volta falei un pouco co meu amor, e despois fun un pouco até a festa dun rapaz español que marcha de volta dentro duns días, e que entregou hoxe o proxecto, que é precisamente o que sae na foto coa frecha. Parabéns, Pedro!
Actualización: Según me comentaron hoxe, ao marchar eu para a casa, foron a unha discoteca do centro. Pediron unha ronda de tequila, e despois de pedir a segunda, ameazáronos con chamar á Policía. Ao pouco, chegaron e sacaron para fóra a Cristian e Sergio (un de Madrid), despois saiu o resto e cando se decataron, Pedro, o da foto, estaba no chan e cun xeonllo dun policía no pescozo. A Sergei, o ruso que viva en Coruña, como non tiña a documentación e ao ser ruso, levárono para outra comisaría distinta que aos demais. A sergio e Pedro metéronos no calabozo e aos demais deixáronos marchar. Semella que Pedro está denunciado por "resistencia á autoridade" ou algo así, pero que realmente non fixo nada. Ao parecer, a Policía alemá, tivo un comportamento pouco axeitado, porque segundo chegou aos meus oídos, chegaron tamén a pegarlles. E ao parecer, aínda non saben o que pasou para chamaren á Policía.

0 comentarios