Blogia
Calvaris in Deutschland

Fin de semana

Onte sábado erguinme para lavar a roupa e mentres, ía á compra a Vaihingen. Deu a casualidade de que trocaran a liña en sentido ida, cousa que me descolocou. Así que fun ao sitio no que se supoñía que ía ser a volta, pero o percorrido de volta estaba perfectamente, así que perdín o autobús. Despois fixen de xantar e púxenme a ver o capítulo de Los Serrano que baixei do ordenador de Francesc de Barcelona, que nos imos rulando a cuota para non esgotar os 8GB de límite que temos. E despois Hotel Ruanda, que estivo xenial, pero un pouco sanguenta e forte, aínda que afonda perfectamente na hipocresía da sociedade occidental. Despois traballei un pouco e a cear uns paninis mentres falaba con Laura.
Despois subín á festa que había na parte de arriba, que estaba xa case rematada, é dicir, coa xente xa en retirada, pero sempre fica unha retaguardia que non me permite durmir, así que decidín baixar a ver a peli "Al Sur de Granada". Por sorte, cando rematou xa marchara todo o mundo para a cama, así que non houbo problemas para deitarme. O carallo foi a mala noite que me deu a barriga.
Hoxe pola mañá erguinme para ver a fórmula 1. Fun a casa de Cristian, que aínda estaba a durmir, aínda que non me estraña nada despois do cagallón que collera. Por sorte, Alonso dominou dun xeito clarísimo a carreira. Mañá direille á profesora de alemán, que cando gaña Raikonnen, sempre lles dá os parabéns aos fineses. Esixireille os nosos desta fin de semana ;-) É comprensíbel, aquí en Baden-Württemberg está a Mercedes...
Despois vin unha peli e a traballar un poquito antes de ir ao centro para me atopar co tándem. Estivemos por aí polo centro a cear un Kebap e despois eu tomei un xelado de "Ferrero Rocher", que estaba caralludo. Tranqui, Laura, que iremos a probalo ;-)
E despois xa a falar un pouco con Laura, a ver outra peli e a deitarme para erguerme para o exame oral de galego, ou digo portugués, que teño mañá.

0 comentarios