Blogia
Calvaris in Deutschland

Festa na terraza

Onte erguínme cedo para traballar un pouco antes de xantar. Supúñase que iría xantar con Cristian porque estaban aquí uns amigos de Eloi e polo tanto, non me avisaría coma sempre. Decidín marchar eu, porque Cristian non deu sinais de vida. Xantei con Ignasi e unha chea de españois e un portugués. Primeiro estiven a discutir con Carolina, ex-compañeira miña de alemán, da "Obra de Deus", coa merda da Igrexa e o meterse no Estado do xeito que o fan. Por aí foi mal o tema, pero peor foi cando empezou o tema do nacionalismo, porque se puxeron todos contra min, pero aguantei o tipo ben, e iso que ía contra 4. Iso si, hai xente que non sabe discutir, é moi pechada e moi intolerante, e parece mentira que sexa eu quen o diga...
Despois a traballar outro chisco até que chegou a hora de Zapping, que podedes escoitar a través de Radio Voz, onde puiden constatar que seguen tolos coma sempre (mentiendes?). E despois supúñase que ía vir Cristian a cear comigo, pero non apareceu até as doce e media, na festa, por suposto, calcado. Tamén viñeron Eloi e os seus colegas e estivo bastante ben, porque a xente preparara doces para picar e había algunhas cousas que realmente estaban caralludas.
E ao final, xa sei que o día 26 deste mes, é cando Laura colle o avión para pasarmos o mellor mes da nosa vida. Que será o primeiro que viviremos completamente xuntos :-) Quérote, meu amor!

0 comentarios