Blogia
Calvaris in Deutschland

Xa puxen o meu gran de area

Pois hoxe pola mañá fun con Dani, o outro mozo que estuda informática na FIC a exercer o meu dereito ao voto no consulado español. A verdade é que nunca che queda a cabeza tranquila de se realmente o voto chegará a onde ten que chegar, pero é o que hai e non podo facer nada máis...
Despois a a xantar e a ler algo antes da clase de portugués. Hoxe tocounos escribir algo, pero a verdade é que me costou moitísimo, porque era a primeira vez que tentaba algo así...
Despois estiven en Schloßplatz 5 minutos antes de me atopar co támdem a baixar o correo. Ceamos uns kebaps no Anatolien e outra vez a Schloßplatz, que lle quería ensinar o lugar onde está o punto de acceso... Eu usareino para baixar os capítulos de Naruto por Bittorrent, que parece que vai ben...

0 comentarios