Blogia
Calvaris in Deutschland

Á caza do oculista

Pois debido aos problemas que estou notando nos ollos, hoxe pola mañá fun até o AOK (que é un seguro médico, o que nos convalidan aquí) a que me dixese que oculistas tiña para escoller. Déronme uns cantos, pero xa era hora de ir xantar. Quedei con Cristian, pero non apareceu e ao final xantei con Ignaci (creo que se escribe así), que é o catalán de Girona.
Despois fun até Vaihingen a pedir cita, pero todos me daban para moi tarde, así que marchei para o centro a Rotebühlplatz, onde nos números 17 e 19 había 4 xuntos. Alí atopei un que me deu para a semana que vén. Así que teño para o día 14. Teño outra en Vaihingen para o día 21, por se teño ganas dunha segunda opinión...
Despois fun falar con Dominique, co que cheguei á conclusión de que tiña que ir anotando as ideas que tiña de xeito ordenado, cousa que me servirá tamén para facer despois a memoria.
Despois escoitei Zapping e fun cear con Cristian.

0 comentarios