Blogia
Calvaris in Deutschland

Cea catalá

Pois onte, despois de deitarme tarde a noite anterior por mor de Naruto, erguinme para ir recoller uns papeis á oficina de relacións internacionais, pero estaba pechada, así que marchei dereito ao centro para xantar e despois ir a clase. Resulta que na clase de Landeskunde: Baden-Württenberg tocaba visita ao mueso de Porsche, así que lle preguntei se iamos ir a algún sitio máis, porque a verdade é que eu xa fora e non me gustara. Como me dixo que si, pois fun. O que pasa é que a outra cousa para ver era o concesionario, con todos os modelos novos. A verdade, é que estaba interesante, pero pasei todo o tempo falando coa profesora, de franco, do estado plurinacional e plurilingüistico e do resto da miña vida :-) Si, Laura, tamén lle falei de ti :-)
Despois, tocou ler papers até as 9, hora á que fixen unha ensalada e marchei a casa de Jero, onde había unha cea estilo catalán, con pan con tomate, embutidos e cousas desas. O carallo é que despois do xelado de postre, abriron unhas botellas dun licor catalán (Ratafia), que baixaba moi ben, pero que me puxo o intestino un tanto solto pola noite...
A queimada, deixarémola para San Xoán.
Por certo, estou escribndo isto dente Schloßplatz mentras baixo Naruto, que dende aquí sí que traga o bittorrent :-)

0 comentarios