Blogia
Calvaris in Deutschland

Millón de papers

Millón de papers Hoxe erguinme antes do que debía, e fun ao centro para facer un par de cousiñas, entre elas enviar unha carta certificada e mercar uns auriculares, posto que os que merquei no Corte Inglés foron unha merda. Outra das cousas que merquei, esta vez de vicio, foi a triloxía de "Der Herr der Ringe", que quería tela tamén en alemán. A de Star Wars agardarei a que saian as tres xuntas para telas en alemán.
Ao rematar de facer todo isto, fun até Schloßplatz a me conectar un pouco á internet, mentres non daba a unha, hora á que fun xantar á mensa do centro, xa que ás dúas tiña clase de "Landeskunde: Baden-Württenberg", onde por certo, non entendín nada.
Vin xa para o campus para falar co meu director, onde me deu uns papeis que teño que presentar e tamén aproveitei para ter en papel unha chea de papers que quero ler, para ter algunhas ideas máis e que me clarifiquen un pouco máis o tema, que xa de por si o teño bastante claro, pero nunca está de máis ler algo.
Despois fun con Cristian até Vaihingen, onde cortei o pelo para non perder tempo en Donostia e poder disfrutar da compaña de Laura e de Star Wars O:-) . Tamén mercamos carne para cear á noite á grella, xa que era o cumpreanos de Jussi, un dos fineses. Tamén aproveitei para falar un pouco de galego cun par de brasileiros que andaban por alí...
E agora deitareime, que mañá teño que tomar un voo ás 6:20...

0 comentarios