Blogia
Calvaris in Deutschland

GUADEC (fin)

Pois hoxe rematou a GUADEC. Non me deu a gana de me erguer tan cedo e fun á charla das once que neste caso foi a de Fotografía Dixital. Non me entusiasmou demasiado porque agardaba algo máis práctico e que non se dedicasen case unicamente a dicir que os fabricantes deberían soportar todas as cámaras, etc. Ao rematar fomos xantar en media hora a unha rúa do centro onde hai moitos postos de comida rápida.
Á volta fun á charla de "GNOME Deployment/Development in Brazil" dada por Marcuz Mazoni, que foi a que máis me gustou de todas. Moita xente debería aprender de Paraná, neste eido.
Na mesma sala, puidemos ver a charla de Beagle, que tamén me chamou bastante a atención, porque ten unha pinta caralluda. É un buscador que procura en moitos tipos de ficheiros e indexa todo de xeito caralludo. Aínda está moi verde, pero ten pinta de que cando estea rematado, vai ser a bomba...
A derradeira charla á que fun foi "101 Things to Know about GNOME", na que foron comentando moitas cousas e anécdotas do proxecto, coma por exemplo, cando se casou Miguel de Icaza, desenvolvedores que morreron este ano e moitas máis cousas...
Á fin sortearon unha chea de cousas, entre elas aparellos de Nokia (Nokia 370) e CDs de Ubuntu firmados por Marc Shuttleworth.
Despois marchamos a tomar unha cervexa agardando que saíse a noticia sobre GNOME que parece ser que se ía saber en pouco tempo, pero que aínda non se podía facer pública... Nin idea de que é.
Estiven tamén con Juanjo de compras, cando atopei un "core" dunha caixiña de música que toca "A Internacional", que por suposto, non dubidei en mercar. Agora estou todo contento dándolle para escoitala :-)

0 comentarios