Blogia
Calvaris in Deutschland

Recopilando II

Sigo cos relatos sobre estes días...

Outra das cousas que me pasou estes días, foi o de ir recoller a moto despois do golpe, que me costou 300¤ e aínda lle falta pór o gardalamas dianteiro...

O mércores pasoume o único desagradábel deste periodo, que foi o da moa do xuizo que me quitaron. Foi a esquerda de atrás e manda carallo o mal que o pasei ese día. Pouco a pouco vou mellorando, pero aínda hoxe domingo a teño un pouco inchada, pero polo menos xa non doe.

O xoves mercamos entre Laura e mais eu a Play 2, coa excusa de farcermos exercicio co Eye Toy Kinetic, que para os que non o saiban, é un dos "xogos" que usan a cámara coa consola e que ten un entrenador persoal que che programa unha rutina de exercicios durante 12 semanas (prorrogábeis). É un pouco máis barato ca un ximnasio e hoxe, que foi o primeiro día que o probei, dáme a impresión de que mañá vou ter maniotas, pero algún día había que comezar. O carallo é que non fixen case puntos, porque a cámara estaba mal
configurada, é dicir, para sala escura, cando co foco que teño para alumear teño que pólo para sala clara.

E a ver se xa non tardo tanto en escribir o seguinte post.

0 comentarios