Blogia
Calvaris in Deutschland

Recopilando

Pois xa levo unha chea de tempo sen escribir nada sobre a miña vida, así que os que habitualmente usen este medio para saber algo de min non o puideron facer dende o Aninovo.

Non sei exactamente cando foi, se o día dous ou o tres, resulta que me chamaron de Igalia para me ofrecer traballo outra vez sobre o proxecto Fisterra. Comecei o traballo o luns
e a verdade é que estou contento, xa que era o que quería. Tiven unha sorte de cabalo na miña vida profesional. Agora o que me falta é que me manden os papeis de Alemaña e a entregalos para poder ser Enxeñeiro. Tamén teño que entregar as cousas para que me devolvan os cartos que paguei pola asignatura de Enxeñería do Software, pola que paguei a convocatoria Fin de Carreira e a ordinaria, así que 109 para o peto.

Outra cousa, e ademais paradóxica, é que Jazztel me puxo o ADSL do 20 Megas. Digo que é paradóxico porque levo sen postear dende aquela, pero é porque pretendía montar o servidor xa co weblog aí e dar a nova sobre o tema, pero foi un pouco imposíbel. Ao final o que si puiden montar foi o MlDonkey e agora podo baixar unha chea de cousas. Iso si, estou a trastear co QoS para ver se o podo activalo no router para poder servir as cousas sen que interfira a mula. Outro problemiña que teño, é que o router sincroniza a 1.5 Mb dos 20, pero que creo que é un erro da central porque vendo as marxes posíbeis que podería ter, a de baixada está preto da sincronía, pero a de subida, que eu teño 800, ten a posibilidade de estar a 19000, así que vai ser que me puxeron o cano ao revés.

Noutra ocasión colgarei algo máis, xa que agora marcho ao fútbol!

0 comentarios