Blogia
Calvaris in Deutschland

Fin de semana

Comezando polo venres, que me erguín todo o tarde que puiden por mor de facer a queimada o día anterior. Pois fun xantar á mensa coma sempre e despois de traballar un pouco acompañei a Cristian a facer unhas cousas que nos levou case toda a tarde. Á volta pasamos polo Anatolien a tomar un Kebap, e así xa non ceamos.
O sábado erguinme tarde porque tiña ganas de durmir suficiente. Había non sei que competición de fútbol, como me dixeron que estaban todos alí, decidinme a coller algo de xantar e fun cara alí. Xa ao saír pola porta, atopei a Cristian e Jero, que voltaban para xantar, así que xa o fixen con eles. Despois fun até Vaihingen con Simo, un dos fineses. Merquei catro cousas e voltei para casa, a recoller a roupa que deixara a lavar e a traballar un pouco. Pola noite voltei a ver "Mar Adentro", que me fixo lembrar o bonita que é a patria e as ganas que teño de voltar a vela, e sobre todo, fíxome desexar, que mañá eses fillos de puta que fan que non sexa mellor se vaian xa para sempre do noso goberno, ou polo menos que nos deixen probar o sabor da verdadeira democracia. Manda carallo, saiume case poético!
Despois de ver o filme, fun cás Cristian a que me dese unha cousa e parece ser que pecara outra vez. Mágoa, pero penso que lle irá mellor a partir do martes. E ao final, liámonos a ver un capítulo de "Los Serrano" até as 3 da mañá.
Hoxe erguinme tarde tamén, como xa é habitual neste post e no resto da miña vida, para ducharme, falar un pouquiño co meu amor e a facer de xantar. Mentres xantei, vin "El espantatiburones". É incríbel a cantidade de cousas en español que hai no direct connect aquí. Despois toda a tarde a traballar até que chegou a hora de me marchar ao centro a falar co meu tandem, co que estiven un chisco en Schloßplatz e outro chisco no Anatolien a cear. E agora, supoño que verei outro capítulo de "Los Serrano", por cortesía de Vito e despois a deitarme, para erguerme mañá e ver como van as eleccións...

0 comentarios