Blogia
Calvaris in Deutschland

Ikea

Hoxe non foi un bo día.
Pola mañá fixen unha actualización e fóronseme ao carallo o correo saínte, o teclado e o sistema de son. Por sorte, puiden facer que voltase a funcionar todo agás o derradeiro.
Coma sempre, xantar na mensa, pero polo menos hoxe había ás de polo cunha mollo un pouco picantiño, que estaba ben. Despois a traballar outra vez para presentarlle a Dominique, me me meteu unha caña de carallo. Díxome que tiña que profundizar máis, e que tiña que comezar a explicar todo pola base, case comezar por explicar o que é unha cidade, un grafo... Unha merda. Pero tirarei cara adiante e fareino polos meus collóns.
Despois a Ikea, que me daba unha preguiza terríbel, porque é unha hora ir e outra hora voltar. Alí merquei unha ensaladeira xigante para poder facer a queimada, pero non as había de barro, así que o tiven que mercar de metal, igual que a culler, que é destas de metal, co mango de metal, pero que é de distinto metal que non debería deixar pasar tanta calor. A ver que pasa.
Despois de cea Spätzle con mollo especial de Dores e á Stammtisch ao Unitekle, que marchaban un par de rapaces xa de volta para casa. E xa cedo para casa, que mañá me teño que erguer para traballar para Dominique...

0 comentarios