Blogia
Calvaris in Deutschland

Allmandring Open Air

Allmandring Open Air Pois hoxe, como xa fixera todo para presentarlle a Dominique, pois vin o capítulo de "Los Serrano", que era "El Reverso Tenebroso" (neste caso tiña que dicir o título). Despois xa a xantar con eles á mensa e á fin a falar con Dominique. Tento que fosemos a ver ao encargado da rede, para ver que carallo pasaba coa miña conta para o meu portátil e tamén me comentou que a miña tarxeta para entrar á universidade e ao laboratorio aínda non está lista, e que terei que agardar... Falamos tamén sobre o tema do proxecto, no que xa estou completamente centrado. Neste intre estou pensando aínda como vai a ser exactamente o protocolo e valorando das distintas alternativas.
Despois tiven clase de portugués. Pensei que me tocaría hoxe presentar, pero é para a semana que vén, que nos toca aos dous galegos. Tiña dúas clases seguidas de portugués, pero decidimos marchar mellor para ir ao festón que había aquí en Allmandring. Completamente incríbel, cheo total. Había varios postos, entre eles un preparado polos españois, con bandeira republicana incluida, pero eu por suposto fun dereito á caipirinha. Despois estiven a falar un bo cacho con Klaus, o veciño de Jero que estaba bastante borracho, pero polo menos puiden practicar o meu alemán. A verdade é que creo que mellorei moito dende que cheguei aquí e a proba é poder manter este tipo de conversacións tan longas.
Pois iso, que a feste estivo xenial, incluso para me decatar de que xa todo está perdido coa moza de Jero, porque hoxe xa se bicaba con Johanna, así que xa non hai volta atrás... :-( O único que me queda é desexarlles toda a felicidade do mundo.

0 comentarios