Blogia
Calvaris in Deutschland

GUADEC

Pois onte foi o primeiro día da GUADEC. Tiven que me erguer ás 7:00 para poder estar ás 8:00 no lugar de celebración. A verdade é que non me apetecía un carallo. Tiven que pegar un par de carteis e facer un par de caralladas máis até a hora de comezar as conferencias. Fun a unha de Eclipse que non me convenceu, a unha sobre VNC na que só entendín as gráficas e despois chegou a hora de xantar, onde fomos un bo cacho de falantes de español, entre eles Miguel, que tiña ganas de xantar turco. Como había boa cantidade de xente que falaba alemán, ficou bastante abraiado. Por sorte, eu xa completara o cartón e puiden xantar o meu Kebap gratis :-)
Despois pola tarde tocou GStreamer, da que marchamos a toda présa porque era demasiado técnica. A seguinte que fixemos foi a do tutorial de Mono, que non me fixo graza porque o tema máis ca de Mono era de Gtk, e vai ser que xa estou afeito a traballar con iso, aínda que sexa noutra linguaxe, é o mesmo. Así que marchei ao final da charla de como captar usuarios para GNOME, pero tiven que me marchar en 10 minutos, porque me tocaba controlar o inicio doutra charla noutro lugar. Cando rematei isto, puiden ir á de "Optimal GNOME Programming", onde o fulano fixo un gran exercicio de autocrítica da plataforma sobre o uso de recursos. Despois fomos un pouco a tomar unha cervexiña á Paulaner e despois a cear todos ao Spagetissimo, de onde marchei porque xa me tiña que deitar...

0 comentarios