Blogia
Calvaris in Deutschland

GUADEC

Hoxe fomos pola mañá a dar unha volta Juanjo, Alex, Germán e mais eu. Fixemos a ruta que vén no mapa de Stuttgart, incluida a Casa de Hegel. Cando estabamos a descansar un pouco, recibín a chamada da organización da GUADEC para irmos alí a xantar, mentres se discutía o que se podía facer. Ao chegarmos alí, Juanjo e máis Alex marcharon para que non os collesen para traballar e Germán e máis eu ficamos alí. Eu escaqueeime de todo o traballo que puiden, aproveitando que os tiña aquí a eles, dicindo que tiña aquí dous amigos e que non podía traballar porque tiña que estar con eles. O que si dixen, que fun parvo, foi que si que podía ir recoller alguén no aeroporto. Craso erro, xa que me adxudicaron un mañá venres ás 8:45. A anécdota do día foi que me apuntaron un par de nomes de pila na folla, que eran Nat e Miguel. Por suposto, eu nin puta idea de quen eran, así que lle pregunto a Juanjo e Alex: Sabedes quen son un tal Nat e un tal Miguel, que teño que recollelos mañá cedo? E dinme pois Miguel de Icaza e Nat Friedman. Parvo de min que non caín polo menos no Miguel! Pois iso, que lles gustou moito o Döner Kebap e que me vou deitar, porque se chego tarde a recoller a Icaza de Friedman, dame algo...

0 comentarios