Blogia
Calvaris in Deutschland

Ler papers

Ler papers Pois estes tres últimos días non fixen máis ca ler papers que me mandou o director. Estiven facendo un pouco o parvo tamén o venres a ver se conseguí pór a consola de linux en UTF8, pero ao final claudiquei e puxen todo outra vez en ISO. Paseime ao lado escuro, pero polo menos eu loitei algo... Ler o primeiro paper levoume unha chea de tempo porque o meu inglés estaba xa terminal, pero agora semella ter resucitado un pouco.
O sábado lin outros dous papers e despois fomos facer a compra para facer pola noite carne á grella. Ao final, puxen eu os cartos e hai xente coma Cristian e Jero que non me pagaron aínda, pero non son só eles. A carne á grella estivo ben, con salchichas e outros tipos de carne tamén. A foto que se ve é de Pasi pondo xa a carne a asar.
O domingo marcharon todos a Estrasburgo, pero eu fiquei na casa porque tiña cousas que facer, que aínda me quedaban polo menos 6 papers por ler e foi o que fixen onte en todo o día, diante do ordenador a ler pdfs sobre enrutamento en redes móbiles ad hoc. Polo menos tamén vin un par de capítulos de "Los Serrano", moi bos, por certo.

0 comentarios