Blogia
Calvaris in Deutschland

Consulado...

Pois hoxe pola mañá fun ao consulado aproveitando que Eloi tamén tiña que ir, para preguntar onde estaba a miña documentación electoral, que teño medo que non me chegue a tempo... Despois fomos a xantar a onde sempre, á mensa, onde tamén había prato suevo, aínda que me repetiu toda a tarde...
Pola tarde, pois por fin vin o terceiro CD de "El aviador" en alemán, que comecei o outro día, que pensei que só eran dous CDs. Vin os dous primeiros e cando rematou o segundo decateime que xa precisaba un máis... así que tiven que baixalo. Despois agardei a que chegase Cristian para ver o Episodio I de Star Wars, para ir preparándose para mañá! Que xa é mañá! Ás 21:30! Teño que lembrarme de coller a cámara de fotos.
Despois, pois a cear, falar con Laura e facer un pouco o parvo antes de deitarme...
Mañá tamén teño que falar co meu director de proxecto, así xa vos contarei o que teño que facer...

0 comentarios