Blogia
Calvaris in Deutschland

Quizais proxecto

Pois hoxe despois de erguerme e estar un pouco na internet, fun xantar á mensa con Eloi e Jero onde nos puxeron un prato típico suevo, coa salsa típica. Como compremento, collín por suposto, Spätzle, co que tiña un superprato suevo caralludo.
Despois, ao saír de xantar, fun á facultade a ver se atopaba un proxecto. O que fixo o cordinador de Erasmus foi levarme por algúns despachos a ver se podían ofrecerme algo. Só un me ofreceu algo, que vai sobre problemas de nodos móbiles, xa sexa de enrutado, consultas de datos almacenados en nodos, problemas de localización... Seguramente me quede con el, porque acabo de recibir a resposta de Porsche, que vai ser que tampouco me collen :-) Só me queda a resposta de Mercedes e Bosch, pero creo que lle vou dicir que quedo con el, e se despois me respostan nos quince primeiros días, pois aínda podo deixalo.
Despois pola tarde, clase de alemán até as nove. E ao saírmos, fixemos a cea todos xuntos, pero non sei por que, sempre nos leva moitísimo tempo facelo, así que rematamos de cear ás doce e media :-( E xa me vou deitar...

0 comentarios