Blogia
Calvaris in Deutschland

Onte baloncesto

Pois onte erguinme coma sempre para estar un pouco na internet a ver se os de IBM me respondían, pero aínda nada :-( Despois fun a xantar con Jero e Eloi á mensa, onde por fin, dende que estou aquí puiden xantar algo de peixe, cunha salsa de pataca e allo, pero que estaba boa. Tomeino con arroz tamén. Despois fun para casa coa intención de ver un capítulo de Los Serrano (Antes muerta que chinchilla), pero como me chamou o meu segundo tandem, que tiña problemas nunha orella e que tiña que ir ao médico, non houbo problema en ver 2001, Odisea en el Espacio, así que pasei unha tarde de TV na habitación.
Despois viñéronme a buscar para ir xogar ao baloncesto, a onde fun gustoso. A verdade é que ao principio nin se me ocorría, pero según me dicían que a xente era moi mala, pois animeime e onte fun. A verdade é que a xente non é que sexa mala, é que creo que non sabe xogar en equipo (Magic ;-) ), porque individualmente eran moi bos, pero nós, aínda sendo a primeira vez que xogabamos xuntos, faciamos boas xogadas. Teño que dicir, que a canastra foi boa comigo, que me deixou meter uns cantos tiros :-)
Despois decatámonos de que era moi tarde e que quedaramos co buddy de Jero para cear e ira a dar unha volta á cidade. Así que marchamos rápido e duchámonos para ir a cociñar. Tardamos unha barbaridade e tampouco a cea saiu coma eu agardaba de boa, pero estaba comestíbel. Despois fomos ao centro, aínda que coma todos estaban xa borrachos e eu non quería probar alcol, pois decidín marchar para casa no primeiro autobús, porque tamén estaba canso de xogar.

0 comentarios