Blogia
Calvaris in Deutschland

Festa española

Festa española Onte foi un día bastante noxento en xeral. Pola mañá erguínme para estar un pouco na Internet. Xantei unha ensalada e despois botei unha pequena sesta porque todos os demais marcharan ao museo de Mercedes, que eu xa vin, e que verei con Laura, e que por suposto, non me apetecía ver unha terceira vez, polo cal, non me importou o de marcharen sen me avisaren.
Despois botei unha pequena sesta e erguínme para ver un capítulo de Los Serrano, que por certo, me gustou moito. Despois escoitei Zapping, porque hoxe tocaba os Mackoys (ou coma se chamen). E despois a cear uns macarróns.
Despois de falar con Laura, marchei á casa de Jero, que estaban todos alí tomando algo antes de ir á festa. Os fineses mercaran gorros de piscina coas cores finesas e uns lentes de mosca, co cal tiñan unhas pintas terríbeis, coma se pode apreciar no gráfico :-)
Por suposto, fomos á festa, que era o cumpreanos de seis mozas españolas, nun local alugado, co cal, música de Bisbal, Civera e demais. Eu marchei cedo, porque tiña sono e aproveitei que non había ninguén no edificio, xa que todos estaban alí :-)

0 comentarios