Blogia
Calvaris in Deutschland

Tortilla de pataca con sangría

Tortilla de pataca con sangría Onte erguínme para estar un pouco na Internet pola mañá e despois a facer tortillas de pataca con dous fineses. O carallo foi que o raiador que mercara de 5€, é do mellor que hai e tamén me levei un cachiño de dedo. Pero o conto non remata aquí, porque Jussi, tamén levou un cachiño de dedo e non contentos con iso, cando xa estabamos os dous lesionados, chegou Pasi e tamén levou un cachiño de unlla. Asi que a tortilla de patacas leva sangue finesa e galega :-) Pero tranquilos, que non caeu nada nela.
Coa tortilla había sangría para xantar, a verdade é que esta estaba suave e boa, polo cal todos colleron un pouco cagallón, pero nada grave.
Pola tarde eu tiven que ir ao centro, que tiña que cobrar os cartos de meu pai e preguntar uns temas na oficina de turismo. Á volta ía xogar ao baloncesto, pero ao final fiquei na habitación porque non sabía quen ía estar alí, así que mellor aquí :-)
Pola noite cea comunal outra vez e despoies á festa que había no pub do campus, o Unithekle. Estiven alí até case as dúas da mañá, pero marchei porque a música non era boa e ademais, había uns cantos borrachos que se dedicaban a bailar coma tolos nas cancións de rock, que non me gustaban nada. Eu facía iso tamén, pero cando tiña 15 anos...

0 comentarios