Blogia
Calvaris in Deutschland

Ikea e paseo pola tarde

Antonte pola mañá, fomos a Ikea, porque eu precisaba devolver algunhas cousas que mercara de máis. Polo menos, o que devolvín foron 20€, pero se merquei outra vez 24€, pois non gañei moito, pero polo menos todas as cousas que merquei agora, son "útiles", que algunhas tampouco, pero quedan moi ben, coma por exemplo, unha pequena alfombra para pór ao lado da cama, por 1,50€, ou un paquete de candeas que cheiran ben, para que a habitación arrecenda. Tamén atopei nunha tenda de Sindelfingen, unha bandeira do Stuttgart a 4€ bastante grande, así que non o dubidei e merqueina. A fulana dicía que era do mesmo tamaño ca outra que tiña alí, pero eu sabía que era meirande, así que lle dixen que a abrise, e cando a vin decidínme a levala. Creo que a fulana estaba trabucada co prezo, porque ao saber que a levaba, non puxo moi boa cara, pero a culpa non é miña.
Pola tarde, Eloi e máis eu, fomos o centro a facer algunhas cousas, coma por exemplo, mirar os cursos de idiomas. Creo que me vou a apuntar a Portugués, a ver se polo menos, podo entrar en segundo ao chegar a Coruña. Tamén hai outros sobre alemán, ou cultura alemana. Para apuntarme a portugués, precisaba o número de matrícula, e tíñao no Studienausweis, pero non o sabía, así que tivemos que voltar onte outra vez. Tamén merquei algo no centro coma, un batidor e un raiador de ovo, que valían 5€ cada un, e son máis malos cá fame, pero para o que os vou usar, ben chegan. Tamén merquei unha radio dun €, para escoitar emisoras alemanas na miña habitación, que senón teño só música da que trouxen.

0 comentarios