Blogia
Calvaris in Deutschland

Zum Geburstag viel Glück!

Zum Geburstag viel Glück! Hoxe pola mañá, tivemos clase coma todos os días, pero só até as 11 da mañá. Déronme as notas dos exames, que ao final foron un 1.3 en gramática, un 1.7 en redacción e un triste 3 en compresión oral, pero de todos é sabido o meu porblema para entender os idiomas estranxeiros.
Despois o portugués-americano invitounos a min e máis a Désirée (os demais ían mercarme o agasallo de cumpreanos) a xantar algo que el mercara. Resulta que era un queixo curado (que non me gusta) e un chourizo con pan, e algúns morangos que a verdade é que estaban caralludos. E mentres xantabamos isto vimos unha película que se chama "Barcelona", que trata sobre dous americanos que van a Barcelona e non entenden o problema que hai coa OTAN aquí, que a xente está en contra e iso. Divertida.
Pola tarde fun a mercar algo para a festa de cumpreanos que tiña que preparar. Como me pediron 25€ por unha tarta, decidín mercar no súper uns cantos pasteis. Para beber, merquei catro litros de viño "Lorenzo" e catro litros de medio de CocaCola, xunto cun pouco de zume de cereixa para facer un bo kalimotxo. A min non me gusta, pero aos demais si. A verdade é que a xente pasaouno ben. Eu tamén, pero boitei moito de menos a todos os meus amigos, que estades aí na patria e sobre todo ó meu pai, e á persoa máis especial que hai na miña vida e pola que cada día me é máis difícil ficar aquí, pero que por sorte, xa vén en 11 días :-) De agasallos, o primeiro e máis especial, porque viña da patria, era unha pequena chapa que levo posta na foto, que pon "Non son o típico friki". Por suposto que non son o típico friki, son un moito mellor ;-) Os de aquí déronme unha camisola da DDR (Deutsche Demokratische Republik), é dicir, da Alemaña comunista, que tamén levo na foto, xunto cunha espada láser caralluda (que por suposto levarei á estrea do Episodio III) e un póster do mestre dos mestres, Yoda, no que na parte traseira me firmaron todos. Foi todo xenial, agás pola xente que faltaba :-(
Despois fomos a unha discoteca, onde (agora voume por un pouco escatolóxico) puiden cagar. Totalmente incríbel para min facer isto nunca discoteca. Os baños estaban limpos e non só isto, senón que ademais, tiñan papel! De todos os xeitos estivo ben. Valeu 5€, pero era de calidade, con dúas pistas (e papel no baño ;-) ) e non moita xente. Non pedín nada, pero na barra non había que agardar 5 minutos a que che venderan unha triste cervexa...

0 comentarios