Blogia
Calvaris in Deutschland

Exame de alemán

Exame de alemán Hoxe tiven o exame de alemán. Primeiro o de gramática. A verdade é que me resultou bastante máis doado que o anterior. Puiden copiar algunha que outra preposición (que son coma en inglés, pero aparte, hai que memorizar tamén o caso no que hai que pór o complemento da preposición) e tamén me avisaron dalgunha cousa que estaba poñendo en singular e tiña que ser en plural. A verdade é que todo o mundo copiou de todo o mundo :-) .
Despois veu a proba de audición, o Hörverständnis ("Listening"). Coma sempre, esta fatal. Por último a redacción. Tiña que escribirlle unha carta a alguén contándolle como me ía aquí en Stuttgart. Por suposto, a persoa escollida foi Laura a quen lle contei todo o que me ocorrera até este momento e o que pensaba facer. Creo que se vai a rir un pouco a profesora cando lea "Ich vermisse dich sehr" (bótote de menos) e outras cousas simpáticas que escribín.
Ao rematar, a fulana estaba corrixindo o meu exame de gramática e pregunteille se podía ver. Como me dixo que si, vin como me corrixía e tiven algunha pregunta perfecta. Díxome que polo menos ía ter un 2 ou quizais un 1, que é o mellor :-) . Pero seguro que a cago no Hörverständnis :-(
Despois pola tarde fun a trocar outra vez os altofalantes. Estes últimos que tiven non tiñan os baixos bos, e cando os oía, parecía que oía a Mosky dicirme: "Ves? Non me fixeches caso... Ves como se notan uns poucos Hz nos graves?" Así que voltei a mercar uns Logitech, pero esta vez cun subwoofer con volume regulábel.
E por fin limpei a habitación!
Despois axudei a Désirée a configurar o seu Direct Connect. A verdade é que en persoa é simpática, pero non sei por que, por MSN vólvese insoportábel, non fai caso ao que lle digo e ao final tiven que ir á súa habitación a configurarllo, pero todo foi ben.
Ao rematar quedamos uns cantos españois para cear (coma se pode ver na foto) e tomar unha cervexa, pero ao erguermonos todos tan cedo, ao final voltamos para casa a durmir.

0 comentarios