Blogia
Calvaris in Deutschland

Na busca de proxectos

Pois resulta que onte foi un día coma outro calquera, con clase pola mañá cedo e despois a xantar á Mensa do centro da cidade.
Pola tarde acompañei un pouco aos cataláns, xa que había un que quería mercar outros altofalantes, e a Désirée que buscaba un cable de rede para conectarse a Internet na habitación, que ó final se decidiu. Constatamos os distintos prezos nas diferentes tendas do centro e tamén conseguín de balde un mapa do meu Bundesland, que como deberiades saber, se chama Baden-Württenberg para poñer na parece. Teño que conseguir tamén un mapa de Galiza para colocar aquí tamén e a miña bandeira galega, que amabelmente me traerá Laura cando veña a verme ;-)
Ao chegar ao campus fun á facultade a ver se mendigaba algún proxecto. Fun a falar cos de linguaxes e propuxéronme uns Diplomaarbeit no proxecto Bauhaus, que trata de analisar programas legacy e ver que posíbeis problemas hai, para diferentes linguaxes, que utiliza unha linguaxe intermedia. Os posíbeis traballos serían facer o front-end para Fortran, traballar na análise de punteiros, que parece ser que é algo non demasiado doado, xa que hai múltiples solucións e ningunha óptima ou traballar en algo que el chamou clons de código no que podes trocar uns cachos por outros e así.
De todos os xeitos o máis interesante, foi pola noite cando falei con Alex, o meu veciño, que traballa en IBM e pregunteille se sería posíbel facer alí o proxecto. Díxome que si, que ía falar co seu xefe e que xa me contaría. Esta sería unha boa idea, porque aparte de ser IBM, tamén se gañan cartos!

0 comentarios