Blogia
Calvaris in Deutschland

Non sae!

Pois levo xa un par de semanas a traballar na nova web e o novo blog. Teño listo o zope, pero resísteseme a configuración do apache para a xestión dos dominios... Así que por iso non posteei nada estes días, porque xa queria postear no novo blog, pero é imposible, así que decidín facelo xa, para que os meus poucos lectores saiban que sigo vivo.

De todos os xeitos, tampouco teño moito que contar, quitando que teño á hamster parida, aínda que non sei cantos trouxo desta vez e que resolvín unha chea de papeleo que tiña que facer, como por exemplo, a devolución das taxas de matrícula de Enxeñería do Software, xa que aprobei na convocatoria extraordinaria Fin de Carreira, que paguei aparte, tamén un problema que tiven cos billetes electrónicos de Renfe.

Resulta que os cabróns eses me anularon os billetes que collera para volver a Coruña hai dúas semanas e tiven que pagar no tren, e que segundo me dixeran non me cobraran porque estaban anulados. Mentira. Despois de explicarllo mil e unha veces á atención telefónica do servizo de internet de Renfe, comprendeu o que me pasara e pediume que tamén mandara un mail para que quedase tamén constancia escrita. Aínda non tiven resposta, pero o inicio está feito.

Están entregados tamén os papeis da miña Erasmus, é dicir, unha enquisa e un xustificante e tamén os de Stuttgart, mandaron a documentación que me permitirá en xuño convalidar o proxecto, no que por certo teño un Sobresaliente e poder pedir o meu título.

Agora o que me falta é pedir a devolución dos gastos médicos, que serán uns 75€ que paguei en Alemaña os sete meses que estiven alí e o resto estará listo.

No resto da semana, dicir que onte foi o cumpreanos de Dores, á que lle regalamos un muiño de café manual deses antigos que lle gustou moito e á que lle mando os meus mellores parabéns, e fóra diso, nada máis importante.

0 comentarios