Blogia
Calvaris in Deutschland

Ponte da constitución

Ponte da constitución

Este luns marchamos Laura e mais eu de ponte da constitución a Marín. En dúas horas e media chegamos a aló, iso si, despois de parar no supermercado Día de Ordes onde ademais de mercar unha chea de lambetadas descubrimos que teñen o chocolate Ritter Sport, que descubrín ao estar en Stuttgart e que pensei que non había aquí.

Ao chegarmos, ceamos con meu pai a súa típica tortilla de patacas, que estaba boa, pero que puido ser mellor por estar fría.

E despois marchamos para a casa do meu tío para ver unha película que rematamos ao día seguinte e durmir para erguernos ao día seguinte e ir a Portugal. Chamei aos ígalos para ver se me dicían onde carallo estaba o restaurante no que xa estiveran eles e que estaba moi ben, pero xa contactei tarde con eles, así que finalmente xantamos nun que atopamos na estrada, no que comin un bo Bacalhau. Aí foi o primeiro sitio no que me tomaron por portugués con só falar galego cun pouco de sotaque portugués. O segundo sitio foi unha das tendas das Fortaleza (que se ve na foto, á beira do Miño), onde merquei unha chaqueta. Por alí preto tamén puiden mercar uns calcetíns. Afortunadamente os portugueses non festexan o día da constitución española :-) .

Ao día seguinte fomos a Pontevedra, por onde paseamos un pouco e xa onte xoves volvemos para A Coruña.

0 comentarios