Blogia
Calvaris in Deutschland

O veterano

Pois iso, que se me fai un pouco raro, porque nunca fun veterano. Marchei o segundo ano de Rialta, así que xa nada, pero agora comeza aquí en Allmandring a chegar a xente nova, que vai facer o curso intensivo de alemán que eu fixen en marzal. Síntome raro explicándolle a todo o mundo como ten que facer para ir mercar, os trámites burocráticos, dándolle internet coa miña tarxeta wireless a todo o que o precisa, tal Santa Tareixa de Calcula. O raro foi explicarlle as cousas a un alemán, moi simpático de Brandenburgo e que por suposto fala o seu dialecto ultrachungo, coma por exemplo decir, "iut" en vez de "gut", co cal ás veces se me fai moi complicado entendelo. Onte chegaron tamén dúas mozas que estudan en Madrid, que estarán no edificio de Cristian, co cal xa son tres españolas, ás que por suposto xa lles está botando un pouco a cana.

Pois iso, que sigo a traballar. Xa concretei moitas cousas con Dominique e seguramente poidamos entregar a fin de mes, ou o día 4 de outubro, así que ao mellor o día 7 ou así xa estou de volta :-)

Hoxe quizais vaimos xogar ao bolos, así que terei que traballar duro esta tarde e xa temos que ir entrenando para a Volksfest, que é a festa da cervexa e que comeza o día 24, e para mostra, unha canción que casualmente atopei en megaupload típica de ferias cervexeiras e que por suposto tocarán nesta ocasión.

0 comentarios