Blogia
Calvaris in Deutschland

Schnappi, das kleine Krokodil

Pois onte coma sempre a trabajar pola mañá. Fun á FIS porque aquí estaba o meu veciño francés co hip hop a todo volume. Estiven alí con Dani, que tivo o exame oral de BD2 aquí. Aprobou cun 1.7, así que parabéns para el.
Despois fun xantar onde estiven a falar sobre nacionalismo con Ignasi o catalán e despois outra vez ao troballo, á cita con Dominique. Estivemos a falar 3 horas e non rematamos todo, que aínda me quedou o tema de como vai ser o algoritmo de enrutamento. Despois estiven até as nove no laboratorio a preparar un repositorio CVS para o meu proxecto nunha máquina do departamento, que aínda que vaia traballar eu só, está xenial para controlar os trocos e para que me fagan backup :-) Alí escoitei Zapping, por cortesía da conexión á internet da Fakultät.
Á volta colleume a choiva e fiquei mollado coma un pito. Fixen a cea na miña cociña e coma fixen demasiado, pois invitei a Marcus, un alemán moi simpático veciño meu. Aí foi onde escoitei a canción número 1 en Alemaña hai tres semanas (letra). Déixoo ao voso xuízo... (Ich bin Schnappi, das Kleine Krokodil!)

0 comentarios