Blogia
Calvaris in Deutschland

Paellada

Pois este domingo foi o día da paellada, que fixemos na casa de Jero, con Klaus, Jaume e a moza de Jero. As paellas estaban caralludas e tamén o café que veu despois, xunto co tempo que botamos a xogar cunha pelotiña, que por suposto se foi varias veces abaixo.
Despois vimos a saída de Formula 1, na que Renault o fixo de marabilla, pero que non serviu de nada :-(
Despois, estiven a me baixar os vídeos de "Hai que botalos", que rematei de ver onte, e que por suposto, non me fixeron trocar o "boto", porque xa o tiña moi claro.
O carallo é que non lle vimos o pelo a Cristian durante toda a fin de semana por estar mal por mor da porca da súa ex-moza, que non fai máis que xogar con el. Pero penso que desta vez xa o ten máis claro e que a vai esquecer xa dunha vez... Forza Cristian!
Despois ás oito e pico chamoume o meu tándem, preguntándome se ía vir, pero esquecérame por completo. Díxenlle que ía, pero que chegaría tarde. Ao final, estivemos en Schloßplatz onde lle configurei a rede inarámica. Teño que dicir, que Suse é unha merda tremenda. Como pode ser que o seu cliente de DHCP non estableza a ruta por defecto, nin as DNS? Non se lle pode dar creto...
Onte luns fixen os deberes de alemán e portugués pola mañá e pola tarde nas clases de alemán, onde me informaron do exame que terei que facer o día 11 de Santiago, para acadar por completo o Grundstufe III, que parece ser que só tiñamos a primeira parte.
Despois fixen uns ovos á extremeña con Cristian e Eloi veu despois a se facer unha ensalada, e despois xa a me deitar.

0 comentarios