Blogia
Calvaris in Deutschland

TV

Onte sábado, foi o día de ficar na casa, a verdade é que xa me ía facendo falta, porque tiña para ver a película de Naruto e un capítulo de "Los Serrano", sen contar a chea de películas que aínda teño para ver. Pois fixen de xantar uns Spätzle con salsa de Dores, que estaban caralludos. Despois fun facer a compra a Vaihingen, que foi cando me atopei a Marcin o polaco. Díxenlle que ía até Schloßplatz e apuntouse a vir, así que me estivo chupando ancho de banda até que dixo que tiña fame e marchou.
Despois ceei un Kebap no Anatolien e voltei para casa para ver o capítulo de Naruto. Despois "Los Serrano" e a tomar unha cervexa con Eloi e os amigos, Jero e a moza e Cristian. Eles despois marcharon para a cidade e eu fiquei aquí para ver a película de Naruto, que teño que dicir que estivo bastante ben.

0 comentarios