Blogia
Calvaris in Deutschland

Baloncesto outra vez

Pois onte pola mañá erguinme bastante cedo para ir falar co meu presunto director de proxecto. Resulta que o proxecto fin de carrera aquí se chama Diplomarbeit e hai algo tamén que se fai á metade que se chama Studienarbeit que ten uns créditos similares ao proxecto en Coruña. Eu coma non tiña nin idea do tema, nin Amparo (manuela) tampouco, pois puxemos Studienarbeit e resulta que agora non o puiden trocar. Así que me veu bastante ben para dicirlle ao fulano que non podía trocar o contrato de estudos e que tiña que facer o Studienarbeit. Como o fulano me viu con interese, nada máis lonxe da realidade, que fago iso porque non hai nada máis, pois díxome que o que me tiña preparado non vale, porque só podía ser un Diplomarbeit, pero que me buscaría algo no mesmo proxecto. Co cal teño que agardar até o mércores.
Despois pola tarde, xantar e baloncesto. Fiquei mallado de todo, porque o carallo dos chineses xogan ben.
Escoitei Zapping (Mackoys) e fixen a cea, que tomei na cociña de Jero por mor de que estaban os pais del aquí e había que facer un pouco de vida social :-)
Despois estiven na internet até as dúas porque aproveitei para escoitar Zapping outra vez, que o programa fóra bastante bo...

0 comentarios