Blogia
Calvaris in Deutschland

Interkulturell

Hoxe mércores clase normal coma sempre aínda que esteamos en Semana Santa (de feito mañá Xoves Santo, teño que erguerme ás 6:45). Esta profesora non me cae nada ben, porque, por exemplo, cando non sei unha palabra, dígolle que non o sei e ela dime que xa a vimos non sei cando e pasa ao seguinte. Unha borde.
De xantar Kebap en Stadtmitte que pola tarde tocaba Interkulturell Training ás 14:15, que é coma unha clase de 3 horas onde a xente conta cousas sobre os seus países, as ideas que ten sobre os demais e como reaccionan ante determinadas situacións, coma podería ser unha cea, etc... Aquí puxemos en cintura aos americanos un pouco bastante :-)
Despois cea con Cristian e a moza aquí na miña cociña e nada máis por hoxe, que mañá me teño que erguer demasiado cedo...

0 comentarios