Blogia
Calvaris in Deutschland

Euromillón

Pois manda carallo que non me lembrara de comentar isto no post do outro día.

Resulta que o venres ao marchar Sergio ao mediodía, comentoume que ía botar o Euromillón, que había un bote de 140 millóns de euros, así que alí mesmo lle demos Alex e mais eu os nosos número e nos nosos dous euros e pola tarde xa nos trouxo o boleto. Á noite, que foi o sorteo, comenteille ao meu pai e ao mirarmos os números decatámonos de que acertara 3 números e 1 estrela, así que me tocaron 30,11€, que procedín a gastar en mercar unha alfombra de Dancing Stage para Play2, así que aí imos meu pai e mais eu a Pontevedra, a Centro Mail, que eu pensaba que estaría na rotonda de Fernández Ladreda con Avda de Vigo, pero nada diso, porque a rúa comezaba aínda máis para alá. Chovía, eu pensaba que non estaría tan lonxe, así que fun a correr, pero estaba no quinto carallo.

Molladura de ida. Non tiñan a alfombra que queriamos nós, así que merquei unha un pouco máis cara. A correr outra vez, e cando me monto no coche non funciona, non arranca. O único bo foi que estabamos na rotonda onde a miña amiga Sada (si, Sada), ten a súa tenda de decoración, e que amablemente me deixou chamar por teléfono a Asistencia en Estrada e que incluso me emprestou o móbil por se acaso tiñan que chamarme. Despois de 40 minutos chegou o fulano (de Vigo), que nos arrancou o coche e que nos comunicou que probablemente o problema sería tanto da batería, que xa tiña un tempo, como do alternador, que non cargaba ben.

O bo desta fin de semana, foi a práctica que collín no xogo de Naruto, porque onte merquei os billetes para voltar á Coruña, que non imprimín, xa que non tiña obriga, así que se supuña que mos tiña que dar o revisor. Non os tiña. Díxome que ao mellor era por ser o de primeira compra, ao que lle respondín amosándolle os billetes que mercara o venres. Consultou e díxome que estaban anulados! O revisor, moi atento, fíxome o desconto con carné xove e suxeriume que comprobase que tiña a devolución na tarxeta, cousa que acabo de facer e non é certa, ademais de serguir tento a opción de imprimir os billetes, co cal, debe de ser algún erro da operativa, que espero que arranxen en breve. Eu, polo de pronto, terei que chamar ao servizo de internet para preguntar que carallo pasou con eles.

0 comentarios