Blogia
Calvaris in Deutschland

Outra semana máis

Pois nada interestante esta semana, moito traballo, con stress e sen tempo case nin para escribir nin para preparar o servidor. Iso si, levoume unha semana, repito, por non ter máis que un par de horas en toda a semana para estes asuntos a configuración do servidor, no que tiña dúas cousas que facer. A configuración do QoS no router e a instalación do Zope para empezar a servir a web e o novo weblog. Tranquilos, que avisarei coa suficiente antelación antes de tirar o anterior. Tamén gardarei as novas antigas para as poderdes consultar.

Sobre o QoS, pois que ao final, coa axuda de Moebius, que fixo unha das consultas máis evidentes en google, pero que a min non se me ocorrera. Grazas a iso, puiden configurar o router perfectamente e agora o que me falta é que o mesmo Moebius me pase as súas prantillas, para as poder copiar eu vilmente e aproveitar o talento de este pequeno gran deseñador gráfico.

O xoves, se non me trabuco, tamén tivemos a asemblea de GPUL, onde se fixo a votación para a
nova directiva, que gañou por 3 a 1 en proporción ao voto en branco, pero visto en termos absolutos, non foi para tanto. Pois iso, que moitos saúdos e moita sorte ao novo presidente e a ver se é quen de poñer orde na configuración desas máquinas que ao meu xuízo, tanto o precisan.

0 comentarios